sofies88

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sofie - 23 oktober 2010 10:34

Jag är så trött på att folk jämför allt, är det inte sina barn är det pengar! Bara för att man inte lever i lyx så är man inte lycklig! Min dotter har det inte bättre om hon får allt hon pickar på, det bästa jon vet är att få uppmärksamhet av sin omgivning! Men det är inte många som värka förstå att pengar är inte allt. ( visst är det mycket) men långt ifrån allt! Jag var på rehab i torsdags igen! De har sagt te oss attisk kan inte jämföra varandra vi är alla där av olika saker det ända vi har gemensamt är att vi har ont på ett eller ett annat sätt! Långvarig värk vill säga. En av de andra deltagarna jämförde mig och henne då blev jag varnsinig för hon har inga barn och vet inte vad det innebär och ha ansvaret för någon annan! Men hon tyckte att det är bara att hitta på saker själv och så enkelt är inte allt närmande har barn som ni andra föräldrar säkert vet! Jag var även i gymet och tränade det gick allt annat än bra aj!! Det var knappt något jag kunde göra så nu skall jag får bada en dag te i veckan jippi! Sprang i vattnet i måndags roligt häftigt vill jag lova;)Jag hoppas att detta kommer bli bra;)

Av Sofie - 23 oktober 2010 10:14

”Människor misslyckas sällan eller aldrig, de upphör bara med att försöka.”  ”Det är lättare att handla sig fram till ett nytt sätt att tänka än att tänka sig fram till ett nytt sätt att handla."”Ju mer du litar på krafter utanför dig själv, desto mer blir du dominerad av dem.”"Ibland gör vi fel! Men vi är aldrig fel!""Vi är inte ansvariga för precis allt vi råkar ut för, däremot bär vi det fulla ansvaret för hur vi hanterar det och vilken mening vi ger det.""Så snart du kan lita på dig själv vet du hur du ska leva."

Av Sofie - 20 oktober 2010 22:24

"Vi är inte ansvariga för precis allt vi råkar ut för, däremot bär vi det fulla ansvaret för hur vi hanterar det och vilken mening vi ger det."

Av Sofie - 12 oktober 2010 08:36

Då var det andra dagen denna veckan på rehab igår var jag inne en 30 min och badade helt underbart skönt vill jag lova men ajaj idag att man kan vara så otränad;) hoppas denna vecka bli bra! Det var så roligt igår och träffa de andra i badet och 38*c är aldrig fel;) dottern är på dagis är lite bättre idag vi hela familjen har haft mer än 30 min på kudden känner sig jätte pigg om man jämför med de andra dagarna! Hon skall ta kort på dagis idag hoppas det blir bra;)

Av Sofie - 2 oktober 2010 22:30

En ängel som alltid önskade att få vara fri har nu blivit det. Han lämnade marken såvackert, inget kunde hindra honom. Himlen har fått tillbaka sin ängel. Han flyger nu fri som en fågel. Men här på jorden saknas en ängel enorm! Saknar dig din årsdag idag;(

Ovido - Quiz & Flashcards