sofies88

Alla inlägg under juli 2011

Av Sofie - 7 juli 2011 22:35

Denna veckan som varit har varit väldigt tuff för hela min lilla familj:/Vi började i söndags renoveringen av badrummet i källaren.. ¨Så här hemma har det varit sena nätter och få timmar på kudden.. Sen inte nog med det så har min lilla tjeje varit sjuk på det.. Och det är ju en påfrestning på sitt sätt.. Igår tillbringade vi ca3 timmar på vårdcentralen.. Hon hade blod i avföringen och rådgivningen skrämde upp oss.. DE pratade om att det kunde vara njuren som började krabba på henne så det kunde vara gansak alvarligt men alla prover och undersökningar var normala och fick förklaringen. Hon har nyligen gått på pencelin emot halsfluss och svinkopper och det har gjort henens emunförsvar försämrat så därför räkte en vanlig förkylning för henen så blir hon jätte dålig. Men är piggare nu som först och uppe som vanligt och det är en lättnad för en annan..Det känns skönt att det börjar bli ett badrum med igen.. men det är målingn av golvet kvar sen skall det in med allt igen men det är väl det roligaste när man ser hur fint man har fått det och hur bra det kan vara,Jag har det jätte tufft jag känner mig inte alls så glad för det är så mycket hela tiden och pratade emd kirurgena denna veckan i karlskrona och det var inte alls lika kul.. De skall skriva en remiss till uppsala men det kommer ta lite tid innan den skickas från k-na..... Dennna semster sen är det vänte tiden i uppsala jippi undra hur detta blir.. Sen undrade jag även om remiss till hernografi (rönken med kontrast) och det var inget skrivet om det.. Så det skulle hon ta med läkaren att det skulle fixas sen tyckte hon jag kunde ta det andra med när jag kom upp till Uppsala och det är ju snurrigt.. BAra för amn söker vård i annat län vill de släppa en helt men det kan de drömma om jag vill veta om de hitta något.. och det finns en fasa om ett nytt brock för det är ytligare en operation och det kan leda till mera besvär.. Men jag kan inte har det så här det är ju en sak som är säkert..Sen med Psyk får vi väl se lite de vill hjälpa mig för det har blivit mycket som hänt både förr och nu som behöver ventileras och smärtan gör inte det lättare.. Men de vet inte öm jag tillhör mellan vården eller öst.. Det skall vi ta redan på nu innan hon går på semester..Att man kan känna sig så hjälplös samt så stark för ens dotters skull.. När skall jag bara får gråta ut och fatta att detta är så mitt liv kommer vara när skall jag inse det????????? Kommer jag att fatta det någon gång eller kan det finnas något?? Det känns som så mycket offringar hela tiden vad det gäller allt... Nöjen med mera... Att kunna känna att man duger det är det svåraste och jobbigaste tycker jag nu..Gud vad detta passar in på mig....Hur, hur ska jag kännaNär allt omkring migÄr inget annat än en falsk förklädnadJag vet inte,Jag vet inte var jag hör hemmaDet är dags för mig att fortsättaJag ska säga adjöJag kan inte stoppa regnet från fallaJag drunknar i dessa tårar jag gråterEftersom du står utan en varningJag möter gryningen med sömnlösa ögonNej, jag kan inte fortsättaNär molnen öser ner på mig, pojkeJag kan inte sluta, jag kan inte stoppa regnetfrån fallaSå, säg mig var jag gick felJag är fast inuti en dröm långt bortaDet är svårt att avslöja sanningenDin kärlek,Är inget annat än en bitter smakDet är bättre om jag går bort,Bort från digJag kan inte stoppa regnet från Fallin 'Jag drunkna i dessa tårar jag gråterEftersom du står utan en varningJag möter gryningen med sömnlösa ögonNej, jag kan inte fortsättaNär molnen öser ner på mig, pojkeJag kan inte sluta, jag kan inte stoppa regnetfrån faller

Ovido - Quiz & Flashcards