sofies88

Direktlänk till inlägg 6 september 2011

Kvar på sjukhuset ;(

Av Sofie - 6 september 2011 20:13

Dessa dagarna är tuffa.. Det har varit jätte mycket smärta och det är
jobbigt.. Idag blev det pricken över i’et, när det kom ytligare en ny läkare
och började prata om allt som inte betyder nått..

Jag hatar detta snacket om Psykiatrin och att jag behöver en sådan för att
kunna hantera min smärta.. Jag vet vad det innebär att leva med smärta mer än
många här inte vet. Men jag skall ha ett samtal med min kontakt där imorgon så
hon får med att sätta stopp för allt detta tjatandet.

Jag vill komma till Uppsala om smärtcentrum har inläggning hade det varit kanon
för då kan de kanske hjälpa mig med bägge smärtorna.

Det är en massa snack om alla dessa sprutor jag får för värken vill de inte ge
mig och det är inte så att jag bara vill ha de. Men är det bara det som hjälper
så vad skall jag göra. Men det finns inget som hjälper när de huggvärkena
kommer och de värkar inte alla här fattar. Jag tycker inte om att man alltid
måste försvara sig för att man skall få hjälp. Men imorgon kommer pappa in på
ronden och hjälper mig att få läkarna att fatta..

Det är sjukt att man måste vara frisk för att orka vara sjuk. Detta hade inte
gått så långt utan allas hjälp och stöd vill jag lova så tack. Man har en pappa
som springer sjukhuset runt för att kunna hjälpa mig och det är mycket värt för
mig. Det är bara så att du finns alltid när jag behöver dig tack för det. Älskar
dig pappa!

Känns toppen att ha nära och kära runt mig. Saknar familjen så mycket
finns inga ord längre.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 11 april 2013 07:06

Har fått veta att smärtrehab fortfarande inte vill hjälpa mig med att komma igång och jag behöver den intensiva träningen under ett tag för att kunna komma längre fram i allt. Så igår satt jag och ringde lite blev ett samtal till förtroendemännen som...

Av Sofie - 26 mars 2013 13:56


Nu har jag inte skrivit på ett par dagar igen..    Här har det varit mycket vi har varit sjuka och jag har försökt att ta tag i min träning för nu vill jag att det skall börja hända mera.. Jag måste se till att ta mig upp dåliga dagar så jag in...

Av Sofie - 13 mars 2013 14:45


Varför är det så att när man redan är dålig så åker man på mera skit..  I torsdags kväll satt jag som vanligt i soffan med familjen och helt plötsligt hugger det till i bröstet och andningen blir svår.  Andningen blev allt annart än lättare så det ...

Av Sofie - 5 mars 2013 13:35

Jag älskar min man och dotter över allt annart här på jorden. När vi flyttade ihop 2005 fick vi ett par  tavlor av svärmor som hon broderat till oss och nu är de helt rikigt:)     2004- 02-12     2009- 06-09     2013-02-09 blev...

Av Sofie - 3 mars 2013 15:02

Helgen har varit toppen fin skönt väder och mycket luft!! Fredagen åkte jag och en kompis till stan och bara strosade ihop med min dotter och rullstolen. Min flicka fick en massa fina kläder av henne och var så mallig;) tog en lunch på stan som best...

Ovido - Quiz & Flashcards