sofies88

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Sofie - 18 september 2011 13:44

Ja nu har denna helg med snart gått mot sitt slut kan inte
riktigit fattar vad tiden tar vägen. Den bara springer förbi tycker jag. Idag
har varit en hyfsat dag nervskadan har varit lite jobbig men man vänjer sig. Så
det har blivit en lugn dag än så länge som vanligt. Igår var jag uppe ganska
mycket gick flera gånge små runder själv med rollatorn vill säga men jag gjorde
det. Idag har det varit lite lugnare.

När dottern och sambon var inne igår hade de köpt nektariner och risifrutti te
mig mums. Det var jätte gått och jag det trevligt med lite annorlunda att
stoppa i sig. Det är inte så mycket som händer denna helg för övrigt. Jag
ligger här i min ensamhet och bara se på tv/datorn. Blir nog mera datorn nu
mera..  Man kan bli så arg ibland. Jag
hörde tanten pratar med sina anhöriga om att hon var arg på mig att tvn var
igång halva natten och sen att jag la näsan i blöt. Jag blev så arg idag att
jag konfronterade henne. Hon blev helt ställd att jag frågade men jag är trött
på allt gnäll. Så jag ville att hon skulle komma till mig om det var något. Men
jag fick väl inte så jätte bra svar av henne hon förnekade att hon sagt nått först
men sen sa hon att det var inga problem med mig.  Men jag sa det sedan att är det något kom till
mig och säg det då. Jag är inte omöjlig bara för jag är 60 år yngre.

Idag är det One tree hill kl 18.00 JIPPI bästa serien som finns.. Tur att 5
finns på sjukhuset!




Ovido - Quiz & Flashcards