sofies88

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Sofie - 19 september 2011 14:18

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most


What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone


And I know an angel was sent just for me
And I know I'm meant to be where I am
And I'm gonna be
Standing right beside her tonight
And I'm gonna be by your side
I would never leave when she needs me most


What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone


Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
And I'm gonna be here forever more
Every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most


I'm forever keeping my angel close

   
Översättning av låten:) Tänker på hur min sambo finns för mig nu när allt är jobbigt. Jag älsakr dig så! Tack för allt stöd och att ni finns hela familjen:)

Var du än är, är jag nära
Vart du än går, ska jag vara där
Varje gång du viskar mitt namn, ser du
Hur varenda lovar
jag att hålla
För vilken typ av
kille skulle jag vara
Om jag skulle lämna när du behöver mig mest


Vad är ord
Om du verkligen menar inte dem
När du säger dem
Vad är ord
Om de är bara för goda tider
Då de inte
När det är kärlek
Ja, du säger dem högt
Dessa ord, de går aldrig bort
De lever på, även när vi är borta


Och jag vet en ängel
Sändes bara för mig
Och jag vet att jag tänkt att vara där jag är
Och jag kommer att vara
Stående bredvid henne
ikväll
Och jag kommer att vara vid din sida
Jag skulle aldrig lämna när hon behöver mig mest


Vad är ord
Om du verkligen menar inte dem
När du säger dem
Vad är ord
Om de är bara för goda tider
Då de inte
När det är kärlek
Ja, du säger dem högt
Dessa ord, de går aldrig bort
De lever på, även när vi är borta


Var du än är, är jag nära
Vart du än går, ska jag vara där
Och jag ska vara
här för evigt mer
Varenda jag lovar att hålla
För vilken typ av
kille skulle jag vara
Om jag skulle lämna när du behöver mig mest


Jag är evigt håller
min ängel nära

Ovido - Quiz & Flashcards